Salam Metafora

assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Tuesday, March 29, 2011

Kau pergi meninggalkanku jua…

Hati ini rasa kehilangan sangat2 apabila ia pergi meninggalkan aku. Baru dua hari dia berasa bumi baru dek kerana berhijrah ia pergi buat selamanya. Menitis air mata ini meratapi pemergiannya…ku kebumikannya pada waktu maqrib. Arhhh pilu sgt…pemergiannya turun ditangisi oleh pasangannya….meronta sana sini memangil2…walaupun aku tidak dengar aku terlalu memahaminya…keesokan hari aku meronda seluruh langkawi mencari pengantinya..tetapi tiada….!!! Arhg…lalu aku beli seekor merpati kampung lebih kurang rm 30….malangnya nasibku apabila si pembeli menipu aku mengatakan ia betina, lalu aku pun beli. Dek tak tahu aku ditipu…sehingga sekarang aku belum menjumpai pengantinya,,,, Si jantan sabarye..tuanmu akan berusaha untuk mendapatkan pengantimu…sabar ye…hanya tinggal beberapa detik lagi…..(al-fatihah)

Gambar kenang ketika berada di bangi..

Sehati sejiwa mengikat janji…akhirnya kutangisi pemergianmu….

Terkubur lagu…..menyembah mu….kau temanku tungguku difirdausi…


mulut keluar darah setelah melalui sakaratulmaut...saat kebumikan dia,,,,air mata tetap mengalir


proses pengubumian...sedihnya,,,,,,!!!!!

No comments: